Thursday, May 6, 2010

Big Fish Moment with Pizza Hut’

Semalam sewaktu leka menonton TV terpandang pula satu iklan terbaru dari PIZZA HUT - Fish King Pizza. Apalagi si buah hati aku mulalah mengendeng-ngendeng ajak aku ke Pizza Hut hari minggu ni. Hari ini pula bila aku buka website nuffnang terpandang lagi iklan Pizza ni siap ada contest lagi. Contest tersebut bertajuk `Big Fish Moment with Pizza Hut". Aku ni bukanlah pandai sangat nak mengarang-ngarang cerita untuk join contest ni tapi hati aku berkata apa salahnya kalau aku join...kalau tak menang pun sekurang-kurang ada juga posting baru untuk blog aku ni...hahaha


Tengok gambar kat atas tu dengan bangganya si mamat pemancing tu menunjukkan Fish King Pizza. Owh..terbayang kelazatannya dengan rasa lazat cheese memang tak terbayang kesedapannya.


Sekarang ni nak makan pizza tak susah lagi. Boleh oder secara online. Dial sahaja 1-300-88-2525 makan pizza akan datang ke pintu rumah anda. Dengan kemudahan yang ada tiada lagi alasan untuk anda menikmati keenakan dan kelazatan pizza terbaru ini. Fish King Pizza dengan rasa ikan yang segar ditambah lagi potongan buah nanas dan cheese yang menyelerakan.



Bagi pemegang kad kredit pula dapatkan potongan diskaun sebanyak 30%. Begitu mudah dan menjimatkan. tak perlu berbelanja besar untuk ke Pizza hut.

Yes...pizza kini boleh dinikmati dimana sahaja...mudah dan pantas.

1 comment:

Chaon Cornerz said...

sarapan pagi pun sedap nie.. hehhe..