Tuesday, June 1, 2010

Siapa Yang Berjaya Ke konsert Double Trouble 2 Di JB 5hb Jun 2010 @ Stadium Larkin Johor Bahru

Adakah anda seorang peminat Amy Search?

1

Bagaimana pula dengan Awie dari Wings?

2

Jika anda seorang peminat musik rock tanah air, Amy Search dan Awie sudah tentu tidak asing dalam memori anda!

Tarikh 1 Mei 2010 telah tercatat sebagai sejarah yang begitu bermakna buat dua gergasi rock, Search dan Wings di mana mereka beraksi bersama di Arena Tertutup, Bukit Kiara Equestrian & Country Resort di hadapan 20,000 peminat di dalam Konsert Double Trouble!

3

Berlangsung selama dua jam, keampuhan dua legenda rock dapat disaksikan pencinta muzik menerusi lebih 20 lagu hits yang dipersembahkan oleh Wings dan Search termasuk Gemuruh, Opera Hidup, Fantasia Bulan Madu dan Isabella.

Konsert yang diinspirasi berdasarkan album duet Search dan Wings berjudul Double Trouble yang diterbitkan pada 1992 dengan jualan lebih 180,000 unit itu jelas membuktikan dua kumpulan itu masih unggul hingga kini.

Barangkali tidak ramai yang tahu, dalam kemeriahan meraikan detik bersejarah di luar bangunan itu terpancar kekecewaan pada wajah lebih 3, 000 penonton yang kehampaan apabila gagal meloloskan diri untuk memasuki dewan yang penuh sesak dengan peminat.

4

Kehebatan aksi yang terus diperkatakan itu membuatkan Adepnet Sdn Bhd yang bertanggungjawab menyatukan semula Search dan Wings selepas 17 tahun dipertemukan dalam DT2 enggan bertangguh lebih lama. Sejarah DT 2 akan kembali berulang apabila lontaran bertenaga mereka bergema semula di Stadium Larkin, Johor Bahru pada 5 Jun ini.

Jika anda peminat Amy atau Wings, inilah berita yang anda nanti-nantikan. Nuffnang sebagai rakan media online kepada Konsert Double Trouble 2, mempunyai 40 tiket Konsert Double Trouble 2 untuk diberi kepada para Nuffnanger!

5

Ingat, Konsert Double Trouble 2 akan berlangsung pada;

Tarikh: 5 Jun 2010
Masa : 8.30 malam
Tempat : Stadium Larkin, Johor Bahru

Jika anda ingin mendapatkan maklumat lanjut Konsert Double Trouble 2, sila layari laman web iniatau hubungi Aida Husin di talian 012-2166873.

2 comments:

Atika Ramlan said...

i won! ni tgh dok canang sape nak gi sama2 dr KL ni

Perjalanan Tanpa Noktah said...

Tahniah Rina. Akak dah terlamat keteapi....tgk2 hari ni baru perasan. Takpe...tolong tgkkan akak ye..hehehe