Wednesday, September 22, 2010

CARA PEMAKAIAN TUDUNG PERSIS BIARAWATI

Berkunjung ke blog ni mummy tertarik dengan article yang di paparkan di bawah tentang cara-cara pemakaian tudung yang kebanyakan dipakai oleh wanita-wanita muslim akhir-akhir ini.
Sebenarnya dah lama mummy terfikir mengapa wanita muslim sekarang minat sangat pakai tudung yang di pinkan di belakang yang menampakkan ciri-ciri seperti cara seorang biarawati memakainya??? Bagi mereka yang suka memakai tudung cara sebegini cubalah selidik dulu ye...


Gambar ini diambil dari blog ini.
Untuk perkongsian bersama.


Tuesday, September 21, 2010

YES...YANG DITUNGGU DAH TIBA


Hari ni betul-betul langkah kanan masa nak g kerja...manakan tidak
sesampai je kat office...tengok sampul cek dah ada atas meja...
Yes...yes...saat-saat poket tengah kering ni walaupun tak sebanyak
mana jumlahnya...namun ianya amat berertikan.
Terimakasih nuffnang....




Tuesday, September 7, 2010

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN ALMUBARAK.

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Dan Batin.
Buat rakan-rakan yang pulang ke kampung
pesanan ikhlas dari mummy
berhati-hati semasa memandu...
Amalkan pemanduan berhemat...ya...
Ingatlah insan yang tersayang...
Semoga berjumpa lagi selepas Aidilfitri nanti.



Friday, September 3, 2010

YES,,,TUNGGU CEK DARI NUFFNANG



Baru dua hari lepas mummy buat N3 pasal cek nuffnang yang tak sampai-sampai. Apalagi lepas tu mummy terus hantar komen kat cik nuffnang kita tu dan seperti yang mummy jangkakan juga sepantas kilat pihak nuffnang telah menjawap pertanyaan mummy itu. Di bawah ini adalah jawapan dari pihak nuffnang ye. So lain kali pandai-pandailah kira berapa lama cek akan sampai di tangan kita. Rasanya penerangan dari pihak nuffnang memang tiptop lah.




Hari ni pula bila mummy mengunjungi blog rakan-rakan ramai pula yang buat N3 pasal cek nuffnang mereka dah sampai. So mummy pun bukalah web cik nuffnang ni. So apa lagi taraaa....


Walaupun jumlahnya tak sebanyak mana namun hati mummy tetap puas dengan apa yang mummy dapat. Yelah mummy bukanlah orangnya yang sepanjang masa duduk depan pc atau laptop. Mummy ada tanggungjawab yang perlu diutamakan. Kadang-kadang bila tengok bro eyrikazz dapat BE cecah rm200...jealuos gak...tapi mummy faham semua itu atas usaha dia. Siapa yang rajin berusaha pasti akan dapat hasilnyakan. Tahniah juga pada KakInakl sebab dapat BE dekat Rm100. Sape nak bagi ye tak....Cayalah nuffnang....luv nuffnang.


Thursday, September 2, 2010