Thursday, October 8, 2009

LAMP SHADE N WALL CLOCK

Entry kali ni aku nak cerita pasal Stand Lamp yang satu-satunya aku ada ni. Aku beli ni kat Romantik Plaza Alam Sentral. Bersusah payah hubby aku bawa maklumlah batangnya kan panjang. Kononnya dah englishla tu walhal byk lagi yang perlu aku tambah untuk mencapai hasrat aku ni...entahkan tercapai...entahkan tidak.

Kat bawah tu pulak Jam yang aku beli kat peniaga WMC. Tak tau nak letak mana...nak gantung kat dinding nak kena tebuk dulu. Alaaah gantung jelah kat tiang lampu ni hehehe...jangan marah...

0 comments:

Blog Archive

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com