Friday, September 3, 2010

YES,,,TUNGGU CEK DARI NUFFNANG



Baru dua hari lepas mummy buat N3 pasal cek nuffnang yang tak sampai-sampai. Apalagi lepas tu mummy terus hantar komen kat cik nuffnang kita tu dan seperti yang mummy jangkakan juga sepantas kilat pihak nuffnang telah menjawap pertanyaan mummy itu. Di bawah ini adalah jawapan dari pihak nuffnang ye. So lain kali pandai-pandailah kira berapa lama cek akan sampai di tangan kita. Rasanya penerangan dari pihak nuffnang memang tiptop lah.




Hari ni pula bila mummy mengunjungi blog rakan-rakan ramai pula yang buat N3 pasal cek nuffnang mereka dah sampai. So mummy pun bukalah web cik nuffnang ni. So apa lagi taraaa....


Walaupun jumlahnya tak sebanyak mana namun hati mummy tetap puas dengan apa yang mummy dapat. Yelah mummy bukanlah orangnya yang sepanjang masa duduk depan pc atau laptop. Mummy ada tanggungjawab yang perlu diutamakan. Kadang-kadang bila tengok bro eyrikazz dapat BE cecah rm200...jealuos gak...tapi mummy faham semua itu atas usaha dia. Siapa yang rajin berusaha pasti akan dapat hasilnyakan. Tahniah juga pada KakInakl sebab dapat BE dekat Rm100. Sape nak bagi ye tak....Cayalah nuffnang....luv nuffnang.


0 comments:

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com