Wednesday, April 27, 2011

Jemput Minum...

Sedar-sedar dah pukul 10 pagi.
Bertapa pantasnya masa berlalu sekarang ni kan.
Projek tahun 2011 agak slow.
Kerja pun dah tidak sesibuk dulu.
Sekarang sempatlah berseronok-seronok blogwalking.

Apa lagi tiba waktu rehat...

Jemput minum ye...
kopi o panas

Kaya puff sebagai penghalas perut...
yang penting kenyang...

Dah tinggal separuh tu...


Jemput Minum...

Sedar-sedar dah pukul 10 pagi.
Bertapa pantasnya masa berlalu sekarang ni kan.
Projek tahun 2011 agak slow.
Kerja pun dah tidak sesibuk dulu.
Sekarang sempatlah berseronok-seronok blogwalking.

Apa lagi tiba waktu rehat...

Jemput minum ye...
kopi o panas

Kaya puff sebagai penghalas perut...
yang penting kenyang...

Dah tinggal separuh tu...


Tuesday, April 19, 2011

ANDAI INI JAWAPAN ANAK KITA???%#@&*

Sekarang ini pengaruh TV memang membimbangkan sekali.
Andai anak-anak tidak diawasi...inilah akibatnya.
Sekarang ini cerita kartun yang ditayangkan pun ada yang kurang
sesuai. Sama-samalah kita sebagai ibubapa mengawasi anak-anak
kerana mereka ini terlalu mudah terpengaruh apatah lagi dengan
rancangan-rancangan TV.

Keratan dari Kosmo.



Sunday, April 10, 2011

Pop it or Drop it! @ChoclairsMalaysia has a FB app. Play around with it and experience #Choclairs Choco Boom!

Pop it or Drop it! @ChoclairsMalaysia has a FB app. Play around with it and experience #Choclairs Choco Boom!

BERAKHIR SUDAH DRAMA TRILOGI CINTA


Berakhir juga akhirnya Drama Trilogi Cinta.
Episod akhir yang penuh dengan airmata. Meruntun jiwa....haishhh malam-malam
Isnin ni feeling pula menonton cerita ni. Masa mummy tengah taip ni cerita ni belum habis lagi...
nanti mummy sambung balik bagaimana pengakhiran bagi cerita ni ye...



Derma kat sini jom...







Thursday, April 7, 2011

MENGIDAM MAKAN DURIAN...

Hahaha...oh no...jangan ada yang buat spekulasi pula ya...
bukan mengidam orang mengandung tau...
ni anak tekak yang mengidam.
Dah lama rasanya tak makan durian.
Selalunya makan durian time balik kampung je.
Kat Shah Alam ni bukan tak ada durian tapi entah kenapa
mummy lebih suka makan durian masa balik kampung.
Sejak Ibu dan Ayah dah tak ada ni mummy dah jarang balik
kampung. Sedih sangat-sangat.
Sekarang ni dah tiba lagi musim durian...
entah kenapa tergerak pula hati nak membeli durian.
Nasib baiklah dapat yang fuhhh memang bestlah.


Dapat yang isi kuning macam ni....memang puas.

Macam ni kena beli lagi ni....



Sunday, April 3, 2011

MARI BERHIBUR DENGAN CIKGU SHIDA...

Siapa sangka akhirnya Cik Shida ni dah jadi famous sekarang,
sehinggakan stesyen tv pun dah jemput dia.
Mummy suka tengok ke kreatifan beliau dalam menghasilkan
video yang dihantar ke youtube ni. Memang bersahaja...










Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram

Follow my Instagram

About Me

Followers

 

Blog Template by YummyLolly.com