Wednesday, September 21, 2011

Nuffnang - Ada masalah ke???

Pernah tak kejadian seperti ini berlaku pada kawan-kawan???
Sebelum hari raya hari tu mummy dah buat penebusan yang berjumlah sebanyak rm2++
tapi malangnya bila mummy cek hari ni jumlah yang belum dibayar
cuma rm78.05. Mungkinkah berlaku kesilapan???
Dan kalau pernah berlaku pada siapa mummy nak mengadu hal seperti ini???
Sedih sangat dahlah jumlah tu adalah merupakan jumlah terkumpul mummy
sepanjang tahun ni...tup-tup dah tinggal byk tu...
memang mummy frust sangat-sangat...



Diharap pada sesiapa yang tahu bagaimana nak selesaikan masalah ni
boleh bgtau mummy ye...
Semoga ianya boleh dijadikan panduan untuk kawan-kawan lain juga.

5 comments:

Jieda said...

try rgk email.nuffnang ada email tak?saya kena camni sebelum raya haritu.Cashout rm200 lebih tup2 dapat email dipotongnya amount dengan alasan fraud klik.Last2 nuffnang bagi rm50.17 je.Sedih betul,dahlah masa tu nak raya,boleh juga top up sikit.

zareliqa afiqa said...

cuba mummy hantar tiket kat nuffnang.Tanya kenapa jadi mcm tu. :)

kakyon said...

Zu..
akk pun kena camtu.alasan fraud klik.sejak tu x dpt be lagi..malas nak hntr tiket.
tu sbb otai semua lari ke iklan lain kut.huh.

iridz said...

Fraud klick xkanlah byk sgt...cam xlogik jerk..

Mama Gee said...

ya kak...tanya kat nuffnag sendiri...

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com