Tolongla klik yer...sana tu...

Monday, October 10, 2011

ADOI....KORANG NI....TAK HABIS2 KIRA GAJI....


Sejak selepas pengumuman kenaikan gaji kakitangan awam hari tu...
sana-sini asik duk cerita pasal ni....
sana-sini duk congak sendiri dan buat andaian sendiri...
hinggakan mummy pun naik pening kepala mendengarnya....
Tunggu jelah keluar hitam putih nanti...barulah terjawab apa yang
korang duk congak-congak tu...
lepas tu siap buat andaian sendiri...dengan rasa tak puashati lagi...
Apasal susah-susah sangat duk kira....
Dah tiba masa nak tandatangan nanti buatlah pilihan yang mana satu
korang nak....sekarang ni buat kerja macam biasa...ok....
Yang penting bersyukur dengan apa yang ada....
dan bakal dapat nanti....

Sekadar meluahkan rasa hati kat sini...
tiada kena mengena dengan rakan-rakan blogger ye...



Thursday, October 6, 2011

Dah dapat cek dari Nuffnang!!!!!

Hari ini mummy dah dapat cek dari nuffnang. Oklah kira dah dapat walau hati
ada sedikit terguris disebabkan kan amount kena potong hari tu.
Apa-apa pun thanks to nuffnang....




Monday, October 3, 2011

SEMOGA BERJAYA...

Besok anak sulung mummy bakal menduduki peperiksaan PMR.
Mummy doakan semoga berjaya....
Tenangkan hati dan banyakkan berdoa
semoga Allah SWT memudahkan
saat-saat menjawab soalan....

Doa dan restu mummy sentiasa mengiringi...

Good luck Sayang....



Follow my Instagram

About Me

Followers

 

Blog Template by YummyLolly.com