Monday, October 10, 2011

ADOI....KORANG NI....TAK HABIS2 KIRA GAJI....


Sejak selepas pengumuman kenaikan gaji kakitangan awam hari tu...
sana-sini asik duk cerita pasal ni....
sana-sini duk congak sendiri dan buat andaian sendiri...
hinggakan mummy pun naik pening kepala mendengarnya....
Tunggu jelah keluar hitam putih nanti...barulah terjawab apa yang
korang duk congak-congak tu...
lepas tu siap buat andaian sendiri...dengan rasa tak puashati lagi...
Apasal susah-susah sangat duk kira....
Dah tiba masa nak tandatangan nanti buatlah pilihan yang mana satu
korang nak....sekarang ni buat kerja macam biasa...ok....
Yang penting bersyukur dengan apa yang ada....
dan bakal dapat nanti....

Sekadar meluahkan rasa hati kat sini...
tiada kena mengena dengan rakan-rakan blogger ye...



Post a Comment