Tuesday, October 13, 2009

ALMARI ANTIK

Seperti yang aku janjikan tentang Almari antik ni....dah lama dah usianya...tengoklah cermin pun dah lama pecah dan belum berganti lagi. Dah jauh dia berjalan dari Johor ke Shah Alam. Asalnya di ruang tamu..ke dapur...ke bilik dan sekarang aku nak naikkan pangkat dia balik kat ruang tamu. Aku memang bercadang nak memutihkannya tapi belum berkesempatan. Kalau kawan-kawan boleh bagi idea macamana nak transformekan dia agar nampak english...ok jugak...

2 comments:

my little family said...

salam, leh polish dulu ngn kertas pasir pastu spray ngn cat putih. lepas tu tempek la sticker bunga2 ala english style tuh.. kompon jadi baru balik lah.. :-)
sticker tu leh beli kat sini...
http://rosesenglish.blogspot.com/

Anonymous said...

Terimakasih di atas komen di atas. Insyaallah akan zures jadikan panduan masa nak makeover nanti.

Blog Archive

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com