Wednesday, January 13, 2010

JUS JAMBU PAK CU

Saja nak berkongsi keenakan jus jambu ni. Sesiapa yang dah pernah minum jus ni...buat dek jelah ye. Aku beli jus ni dikedai puspanita office aku. Terasa dahaga tekak bila tengok air ni..kepekatannya membuat airliur aku meleleh huhuhu. Yang menarik minat aku juga label yang tertera pada botol tu Minuman Jus Jambu Pak Cu 916. Sah buatan malaysia dan dijamin halal dan yang penting keluaran bumiputera. Memang betul-betul sedap...pada tekak aku la..
Jemput minum ye...

10 comments:

Jieda said...

Tiba-tiba tekak teringin pulak nak minum jus jambu hehehe

Faarihin said...

wah.. nampak sedap.. bape hengget tu?

zures said...

Jieda..memang sedap jus tu...memang rasa jambu asli..promote la pulak..

zures said...

Faarihin...akak rasa harganya dlm rm2.00. Tak perasan lak amik terus byr coz campur ngan brg2 lain...sorry..

wawa said...

sedapny karipap 2 biji kat sebelah jus jambu pak cu tu....salam kenal =)

zures said...

wawa..hehehe nampak pulak karipap tu ye. Minum jus jambu berulamkan karipap.

Rinna said...

Hmm..suka ngan air jambu pakcu nie.. :) Nak kena cari laa yang dlm botol cam nie..

zaradgreat said...

memang sedap!
jambu dia pun fresh!
huhuhu
de jual dekat bangi n melaka

Fikri said...

kat taiping tak nampak lagi kelibat air ni.
tapi mesti sedap kan...

zures said...

zures tengah cari jambu dia lak..tak pernah makan lg...baru jumpa air je..

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com