Wednesday, February 24, 2010

ADUYAI...SIAPA BOLEH JAWAB NI...

Aku rasa nuffnang aku memanjang tido jer hari ni...kenapa ye...ada sesiapa yang boleh explain kat sini tak? Adakah kerana trafik aku yang tak seberapa atau kenapa...kenapa..kenapa??????

Tensionnya aku

http://emo.huhiho.com

Adakah kerana posting aku yang tak menarik?

http://emo.huhiho.com

Aku tengah sedih ni..

http://emo.huhiho.com

7 comments:

Jieda said...

bukan blog zures je yang nuffnya asyik tido.masa saya buat blogwalking pun banyak juga blog lain yang nuffnya tido.income saya minggu lepas naik pun cuma rm1 je huhuhu

zures said...

Ye ke Jieda...ingatkan blog zures je...tp memang betullah income zures pun naik rm1 je minggu lepas...entah2 duit raya kut hehehe

Eyriqazz said...

umm..susah nak jawab tu...nuffnang tgh menguji kot...

miss lolly a.k.a luvfareda said...

semuaaaaaaaaaaaaa nuff tdoooooooooooooo !

TeRJaH said...

kahkah..awat kite sume pon naik singgit jek last week. rasenye dia kasi angpau kat sume org sempena thn baru cina la.nuff ni mcm nak mntak tukar ngn innity jek.kehkeh..

taqie said...

taqi nye nuff pun dah tak naik2 dah ..sedih :(

farhana ghafar said...

nuff mmg pemalas suka curi tulang huhu jalan2 kat sini. follow u btw. hit me back kayh :)

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com