Wednesday, February 3, 2010

ANGELINA JOLIE

Ada sesiapa boleh komen tentang gambar-gambar ni tak? Adakah ianya adalah aktiviti amal Angelina Jolie atau sekadar rakaman untuk sebuah filem...Apa-apa pun murni sungguh hati dia kan...












8 comments:

Lavanya said...

vahooo... nice articles.... keep it up....

Dak Wan said...

Nampak macam betol jewr? Orang yg buat duit ber juta USD memang boleh buat memacam perkara kan?

Cik Biol said...

lawo la dia ni kan hehe

zures said...

Dak wan...rasanya gambar betul. Lagipun dia ni kan suka aktiviti amal mcm ni.

POSH76 said...

ini bukan rakaman semata2 dia ni mmg suker buat amal...baguskan laki bini satu kapla

Fadzli said...

angelina jolie mmg join badan kebajikan nih.. nih salah 1 aktiviti yg dia bt.. baik si jolie nih.. hehehe

zures said...

yup..walaupun dia bukan seorang yang beragama islam tapi hati dia mulia sungguh kan..

Qismina said...

waaa... comelnyer dia.. ehee.. suka kat angelina jolie.. teringin nak jadi sukarelawan cam tue.. tinggi tul angan2.. eheee

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com