Tuesday, March 23, 2010

Kisah Di Suatu Senja


Jangan sesekali terpengaruh dengan tajuk di atas ye...sesungguhnya tajuk itu tiada kena mengena dengan gambar di atas. Sebenarnya tengah syok godeh-godeh laptop ni..terjumpa pula gambar lama. Masa ni bawa anak-anak pergi Taman Tasik Permaisuri..tapi gambar tu tak nampak macam taman pun kan...sorry la jurugambar tak bertauliah. Entah dari angle mana dia snap gambar tu pun tak perasan. Sebenarnya saja nak tunjuk gambar cik abang kita...pssst bukan senang nak dapat amik gambar ngan dia.
Muka macam tension je...bukan tension sebenarnya tapi bosan menunggu anak-anak yang leka bermain hinggakan tak ingat nak balik. Adoi...balik sah...sah...kena singgah kedai sebab masing-masing kelaparan. Ok itu saja paparan untuk kali ini ye...selamat malam...




0 comments:

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com