Tuesday, June 15, 2010

BEWARE...

Berhati-hati kerana mungkin perkara sebegini juga boleh berlaku
pada diri anda. Kejadian dimana seekor ular sawa
telah memasuki bonet hadapan sebuah kereta.
Ngerinya..





Besar giler ular tu...mau telan budak pun boleh tu!!

5 comments:

BUNGA said...

salam perkenalan...
ngerinya tengok ular tuh.... rasa mcm takut pulak nak drive lepas ni.
macam mana tuan punya kereta perasan ada ular kat bonet tu yer??

zures said...

Bunga...memang mengerikan. Akak pun kurang pasti camana dia boleh tau tapi sekurang-kurangnya kita boleh jadikan ingatan buat diri kita agar selalu-selalulah cek bonet hadapan tu.

NaNaJoe said...

mak oi...kalo xcek, same ad ular tu mati, xpon org lam keta yg dibahamnye..uhuhu~~

-NiD's- said...

adoiiii....BINATANg palIng memfobiakan diri....
uhuhuu...ada gak kaa kes mcm nie...
takotnyaaa........n3 ni memperingatkan selalu chek bonet enJIn...intai-intai dalam tu kan....

zures said...

nana...sebelum bawa kete kena selalu buka bonet ye...mana tau menjalar lak sampai kedepan.

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com