Tuesday, January 11, 2011

Mama Chop Papa Grill kini di Carrefour Seksyen 23 Shah Alam.

Sajian waktu lunch semalam. Kebetulan cik abang MC so balik dari klinik mummy pun
tumpanglah cuti sekali....saja amik cuti separuh hari untuk temankan ci abang tu
kat rumah. Ish...misali betul mummy nikan...ahaksss

Dah namanya orang sakit makan pun mengalahkan orang mengidam...
sapa yang mengidam sebenarnya hahaha mummy ke papanya...
Papa lah mengidam nak makan steakla pulak....
nasib baikla tempat ni baru buka berdekatan dengan rumah mummy...
so layan jelah gambar ek...


erk...kecik pulak gambar ni...serloin steak pilihan papa


papan tanda pun nak amik gambar jugak ke

antara menu yg disediakan

mummy oder soup dan steak tp xde gambo...lupa nak snap...


air mummy...air papa lupa nak snap gak...

So itulah jelah ceritanya...cerita melayan tekak orang sakit.



2 comments:

~~su manje~~~ said...

nice info sis,
su nak gi sana ada plan tak...?
su dok melaka nie

zures said...

su...nanti ada masa akak bagi plan yer..

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com