Tuesday, February 8, 2011

Menggila beli baju On9 pulak...

Aduyai...sekarang ni mummy menggila beli baju on9 pulak.
Ni duk berkenan kat baju ni.
Saja mummy tempek kat sini nak tanya kawan-kawan
warna apa yang cantik.
Dalam hati dah tak sabo-sabo nak klik m2u...
tapi tahan dulu. Tunggu kawan-kawan pilihkan
warna apa. Bilalah agaknya cik nuff nak penuhkan
tabung mummy tu bolehlah mummy
shopping sakan kan.

Cantikkan model di eightdesign ni...
web dia ada kat gambar tu...
so sesiapa nak beli boleh rajin-rajinkan jari anda utk klik ye..


peach

brown

black




3 comments:

Alin Marlini said...

sukernyer baju ni...sangat cantik...

zures said...

Alin Marlini....suke ek...jom kita sama-sama rembat kat butik eightdesign...

ShazlinaSaad said...

bj yg peach tu cantek la..sekali tgk macam pink plak.hehe

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com