Thursday, December 27, 2012

Salam pagi Khamis...

Ngigau ke mummy ni pagi-pagi lagi dah wat n3....hahaha.  Adalah dimaklumkan bahawa mummy masih ok ye kawan-kawan....xde ngigau xde apa...cuma entah apa kena kerajinan melanda pagi ni...okla tu kannn
Ni nak citer sarapan pagi mummy hari ni...kuih dangai hasil rembatan cik somi kat pasar malam semalam. Masih ada berbaki lagi so apa lagi masuk ovenla....sedap u...i tak tipu....kuih ni merupakan kuih tradisional tau...dibuat dr ubi kayu dan campur dengan kelapa.  Kat tengah-tengah dua ada gula.  Mummy suka yang hangus-hangus sikit...baru ada ummpphhh....ok itu je cerita merapu mummy pagi ni...harap u oll tak bosan ye....bye...bye....

4 comments:

diana said...

mak sedara saya kat kampung buat dangi setiap pagi untukjual..:)

zures said...

Yeke...suka sangat kuih ni...tp xtau nk buat camana...

Abu Luqman said...

Salam..mumy zures...

Anonymous said...

I think that is one of the such a lot vital information for me.
And i am glad reading your article. However want to observation on some basic issues, The website style
is wonderful, the articles is in point of fact nice
: D. Just right task, cheers
My web page : Oregon mortgage assistance

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com