Thursday, December 27, 2012

Salam pagi Khamis...

Ngigau ke mummy ni pagi-pagi lagi dah wat n3....hahaha.  Adalah dimaklumkan bahawa mummy masih ok ye kawan-kawan....xde ngigau xde apa...cuma entah apa kena kerajinan melanda pagi ni...okla tu kannn
Ni nak citer sarapan pagi mummy hari ni...kuih dangai hasil rembatan cik somi kat pasar malam semalam. Masih ada berbaki lagi so apa lagi masuk ovenla....sedap u...i tak tipu....kuih ni merupakan kuih tradisional tau...dibuat dr ubi kayu dan campur dengan kelapa.  Kat tengah-tengah dua ada gula.  Mummy suka yang hangus-hangus sikit...baru ada ummpphhh....ok itu je cerita merapu mummy pagi ni...harap u oll tak bosan ye....bye...bye....

Tuesday, December 25, 2012

Kesian baby ni...jom derma untuk baby khalisa

Kisah sedey baby sakit tenat | Jom menderma seikhlas hati     

http://www.suzie284.com/2012/12/kisah-sedey-baby-sakit-tenat-jom.html

Shopping online

Macam manalah duit nak banyak kalo macam ni. Pantang nampak barang nak beli.  Zaman sekarang duduk depan komputer pun duit boleh habis.  Semuanya di hujung jari. Ini lah kelemahan mummy kalo tak shopping barang deko kena juga beli barang lain. Mummy beli perfume ni sebab stok dah habis. Ni first time mummy beli perfume secara online.  Harap ianya oklah. Insyaallah hari Khamis sampailah tu nanti mummy update lagi ye...

Saturday, December 22, 2012

Petang nan suram

Hari cuti...kejap hujan kejap mendung badan pun rasa lemau. Ada kenduri terpaksa lepaskan cik hubby g sorang-sorang. Bila petang perut dah mula nyanyi-nyanyi...nak masak badan tak larat.  Bangun buka peti sejuk tinjau tinjau apa yang ada....dan jeng...jeng..jadilah dr takde apa..

Wednesday, December 19, 2012

~~~SAYANGI IBU~~~









Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com