Saturday, January 9, 2010

AKTIVITI HARI CUTI

Inilah aktiviti 2 orang anak teruna ni...bila hari cuti kerja dia mengadap lappy ni...main game. Kacau betul hinggakan mak dia nak klik2 pun tertangguh. Selagi tak disuruh berhenti selagi tulah dok mengadap. Yang hairannya si adik tak pandai baca tapi bila tang main game ni segala arahan dia tau pulak tu... Itulah penangan game ni...kalau kita tak disiplinkan diorang ni memang lupa segalanya....game ni memang `berhantu'...
Dalam dok membebel suruh pegi mandi...sempat lagi snap gambar ni...huhuhu


1 comments:

DIA DAN AKU said...

budak-budak sekarang...kecik2 lagi dah pandai..asal x disalahgunakan ok la tu..

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com