Tuesday, January 19, 2010

ASYURA

Siapa pernah makan makanan ni...sila angkat tangan..hehehe..
Baru semalam aku terbaca dalam satu blog tentang asyura ni yang sememangnya dah bertahun aku tak makan...akhirnya dapat juga aku merasainya hari ni. Nasib baikla salah seorang officemate aku bertunangkan orang kelantan so dapatlah aku tumpang sekaki. Kat ofis aku ramai yang tak pandai makan...so apa lagi semuanya milik aku..mmm rindunya nak balik kampung...


10 comments:

biztoone said...

(tak angkat tangan)

eh mcm mana rasa dia? 1st time tau ada makanan ni..huhu bubur asyura tau ar..huh?

Nazz said...

Nampak cam sedap jer..

zures said...

Bizz dan Nazz...samalah tu kalau tempat lain jadi bubur asyura tp kat kelantan asyura dah jadi macam kuih lak. Campuran dia ada daging kacang hijau, jagung dan mcm2 lagilah (xtau gak sebenarnya hehe). Rasa dia ada manis-manis sikit.

NiNa' said...

sampai sekarang x reti makan bubur asyura..
rasenye agak pelik..hehe

Qismina said...

sdapnyerr bubur asyura... dah lama tak makan...

wachak said...

Nk jugak, nk jugak. last makan bulan posa lepas ...

Rash said...

rash xpenah rase lg..
1st time jumpa ms kt umah PIL last week.. huhuhu

perempuan ITU said...

angkat kaki

erk,sedap ke??

biztoone said...

oooo patut ar..tu ar perasan mcm kueh..tu yg tak tahu tu..hehe nice info :)

ibu 2AZ said...

last wikens balik umah mil, dpt gak jiran mil bg..serupa camni..i tak pernah lagik tgk yg resepi camni..hehe..pelik lah jugak nak makan..huhu

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com