Friday, February 12, 2010

CEK DAH SAMPAI

Hari ni cek pertama aku dari nuffnang dah sampai..sekaligus menambahkan keyakinan aku tentang nuffnang ni. terus terang aku nyatakan sewaktu mula-mula menjadi ahli nuffnang aku tidak meletakkan apa-apa harapan pun dan aku daftar pun kerana ianya free. Apabila melihat rakan-rakan menerima cek dari nuffnang aku masih juga tidak terlalu mengharap sehinggalah cek ini aku terima. Harap otai-otai nuffnang tak ketawakan aku kerana amount yang ku dapat tidak seberapa. Harap2 minggu depan leh cashout lg.....Cayalah Nuffnang

5 comments:

Mrs NarchotiQue said...

cemana nuff sy x brgnjk2 pon
penat dah klik sane cni
hu3

Duan said...

sikit², lame² jadi bukit..
haha..

Mrs NarchotiQue said...

rupanye lau klik kene bg ads tu kuar abis dl
patot x berganjak2 meter nuff hehee
tengs pd suterakasih bg info.

Framestone said...

jd la kan..
tp bile tgk.. dalam sebulan lebih nmpk naik byk tue... bro pun seminggu pun seringit dua je he..23x

BroFramestone Blog

saya_arief said...

waa...aku punyer xnaik2..haha..
xpe..slow2 kan..
xharap sgt pon.

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com