Friday, February 12, 2010

KESATUAN PERKHIDMATAN TEKNIK SEM. MALAYSIA

Rasanya masih ramai yang belum tahu tentang wujudnya kesatuan ini. Di pejabat aku sendiri pun memang ada yang masih belum tahu tentang MTSU. Pada 9/2/2010 yang lalu telah diadakan satu taklimat di tempat aku bertugas dan alangkah sedihnya apabila aku melihat yang hadir cuma dalam 40 orang. Rata-rata bila aku bertanya pada adik2 yang lebih junior pada aku mereka berkata tidak tahu menahu tentang adanya kesatuan ini.

Jadi di sini sekiranya ada segelintir dari pembaca blog aku yang terdiri daripada kakitangan teknikal dan masih belum menjadi ahli sila lah layari website MTSU ini. MTSU adalah Kesatuan yang menyuarakan dan memperjuangkan hak-hak kakitangan teknikal ke peringkat atasan baik dari segi gaji dan permasalahan.

Website MTSU

Sekiranya anda menjadi ahli..anda akan mendapat kad seperti ini. Aku dah lama dah jadi ahli...

Suara Teknik di keluarkan setiap 3 bulan kalau tak silap aku.

Antara isi kandungan Suara Teknik.

Begitulah penerangan secara ringkas tentang kesatuan teknik ni. Untuk lebih lanjut jangan lupa layari website MTSU ye.






Post a Comment