Tolongla klik yer...sana tu...

Sunday, February 21, 2010

TRAFIK MENJUNAM MASIH DAPAT BUFFERED!


Mungkin juga dah rezki aku kan...setelah sekian lama bercuti memang sah-sahlah trafik menjunam tahap kritikal sekali. Namun cuti tetap cuti kerana bila lagi aku nak jenguk kampung halaman aku kalau bukan masa ni. Tengoklah trafik aku minggu lepas...adoi....



Income aku cuma naik rm3 je minggu lepas. Walau macamana pun syukur kerana ada juga peningkatan. Terimakasih ye nuffnang dan terimakasih juga kepada para blogger yang sudi datang klik-klik nuffnang kat blog aku yang tak seberapa ni. Dalam pada dok sedih pasal trafik tadi ada juga kegembiraannya bila ku dapat lagi satu buffered...OGAWA.
Mungkin dah rezeki namanya kan. Terimakasih ye para blogger semua...dan tak lupa pada nuffnang juga. Otai-otai nuffnang jangan ketawakan aku ye untuk n3 ni...

7 comments:

Post a Comment

Follow my Instagram

About Me

Followers

 

Blog Template by YummyLolly.com