Tuesday, June 22, 2010

PETINGKAH VERIFICATION WORD?


Blogwalking waktu malam. Sesambil tu bolehlah baca N3 yang
panjang-panjang tu. Waktu siang serius aku cakap
kalau n3 panjang-panjang tu terpaksalah baca sambil lalu je.
Tak sempat wey nak menghayati apa yang dibaca tu.
Jangan salah faham ye...bukannya aku terus tak ambil port pasal tu.
Tapi dek kerana masa waktu siang tu adalah waktu bekerja
so masanya pun teramatlah terhad. Kalau n3 bergambar..oklah.
Kali ni gak aku nak cerita pasal verification word.
Aku bukan tak minat nak mengomen...tapi aku cukup tak suka
bila time aku nak komen keluar pulak verification word.
Rasa macam terbantut idealah...
Penting sangatkah verification word tu?
Kalau anda rasa ianya penting untuk anda maka biarkanlah...
tetapi pada aku verification word tu akan membuatkan
orang tak suka komen blog korang. Bukan 100% betul ye...
ianya bergantung juga pada n3 yang korang buat. Kalau n3 menarik
orang komen jugak kut...
Ikut sukalah....



8 comments:

Kiss... Kuss said...

hahaha.. kekadang tu dia ada kata, "are u human"? what the la... haha

Kiss... Kuss said...
This comment has been removed by the author.
Mario said...

haha...bukan dorg ta tahu...saje je buat tak tau...dah penat pesan sampai nak bosan...hehe tapi layankan jgk arrr...

Perjalanan Tanpa Noktah said...

mario...tulah pasal...biarlah mereka bahagia ya...

farysa said...

ade betolny jgk
xpn owner tu xreti nk buang verification tu

Ida Sazarina said...

hurm~~
nana xsuka gak..
sbb kalo tenet slow, kuar separuh jew
elok2 nak komen, trus ilang mood~ huhuhu~ ~:p

Perjalanan Tanpa Noktah said...

Farysa...zures pun terfikir benda yang sama. Mugkin ada yang tak reti nak buang...macam akak dulu gak. tapikan boleh bertanya...rasanya dah ramai yang buat n3 pasal ni..

Perjalanan Tanpa Noktah said...

Nana...hahaha samalah kita nana...