Wednesday, June 23, 2010

KOD ASAS HTML


Nota ni aku tempekkan kat sini sebab aku selalu lupa kod dia.
Bila time nak guna baru terkial-kial nak mencarinya.
Almaklumlah otak dah jem, memory pun dah tak banyak.
Kena makan examo kut. Kalaulah ada orang nak sponsor
Examo tu kan best. Apa ingat budak-budak je ke nak makan examo tu...
mak budak pun boleh tau....


Ok jumpa lagi...







3 comments:

NaNaJoe said...

nice kak~~
bg info kat nana gak..
btw org ckp examo mmg elok kan? :)

zures said...

Nana...yup macam tulah setahu akak. Kalau ada anak-anak nanti jangan lupa bagi makan examo ye...hehehe

donnyien said...

salam,
Tak pandai sangat bab html ni..

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com