Tuesday, March 29, 2011

Ronda-ronda @ Berjaya Time Square

Sorryla ye...gambar ni diambil masa cuti sekolah hari tu.
Tunggu masa nak upload gambar yang dalam kamera tapi asyik
tertinggal je kat rumah. So saksikan jelah antara gambar
yang diambil menggunakan kamera handphone.

Tengok muka si adik yang dah kelat.
Ni sebab dia tak nak pergi ke tempat permainan orang-orang dewasa tu.
Nak main tempat kanak-kanak je.

Memang menariklah...
cuma yang tak bestnyer kita penat menunggu...

Si kakak yang dah tension...
Hanya boleh naik keretaapi...yang lain2 tu takde kawan nak naik..

Ni dia tempat orang2 dewasa...suruh si kakak naik takmo pulak dia...
memang advanture la...mummy memang kecut..

Banyak lagi gambar tapi tak sempat upload lg....
Saksikan yang mana ada jelah ye...


0 comments:

Followers

Tolongla klik yer...sana tu...

Instagram
 

Blog Template by YummyLolly.com