Tuesday, March 22, 2011

MANA PEGI NI!!!!!

Hadoi...pagi-pagi lagi dah buat mummy naik hangin satu badan....
Dahlah pagi merupakan waktu paling sesak bagi mummy
tup-tup time nak keluar rumah...cari entah ke mana.

Haish....minggu lepas dahlah kasut yang penuh dalam lemari habis kena kebas.
Takkan minggu ni berani masuk dalam rumah pulak....
Tension....tension...
Serious...mummy tak boleh takde bende ni...
rasanya macam tak lengkap je hidup mummy ni...
Mana pegi ni...

Masalahnya bila call ada ringing...kata orang kalau kena curi...bila kita call
memang dah xde nada dah...mana terselitnya pulak kali ni...
ke saja nak suruh mummy beli yang baru...hahaha
Wey...mana lah mummy ada duit lagi nak beli baru...
yang tu pun belum sampai setahun pakai....
Sabo jelah....
Balik ni kena cari lagi....


Ini dia yang mummy cari...handset kesayangan mummy...
agaknya dia merajuk kut coz semalam mummy tanya hubby
sapa nak beli blackberry ni mummy nak tolak...
sungguh mummy main-main jelah masa tu...

(baca dengan penuh perasaan k)


Post a Comment